7 iulie 2014

To do list



...să mă extrag bază piramidei
fără a fisura ceea ce rămâne
după ce am construit
fir cu fir
şi bob cu bob
un imperiu

...să mă extrag firescului
când toate motoarele
sunt acţionate
doar prin simpla mea prezenţă

...să mă extrag normalului
obţinut după mari experienţe cu reţete vechi
să plec în călătoria spre mine însămi
aşa cum plănuiam acum două secole
când am ales să înalţ piramidă

...să mă închid în sertarele unei păduri
de la marginea unei mări
să citesc toate cărţile lumii
din crustele şi trunchiurile copacilor
apoi să scriu rezumate pe nisipul ud
iar marea să mi le adune
să le pună sub stânci
să le găseşti răvaşe
de mă cauţi


...să-mi fiu eu însămi
să-mi aparţin
să gust răsăritul
din căuşul dimineţilor tale
să mă învelesc în armoniile
deschise de tine în serile cu lună plină
să călăresc Pegas înaripat
în mare lângă mare sub mare


...doar dacă tu mă găseşti


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu