8 iulie 2014

Rochia



Rochia asta ieftină de şifon crem
mă adoră cel mai mult
mulată pe talie strânge sânii
în buchet bogat de crizanteme albe
tremurânde la cea mai mică atingere

Decolteul generos
(de cât timp îmi doream un decolteu generos!)
îmi permite să mă simt ca în saloanele
în care valsul stăpânea trupuri fierbinţi
inimile se desfătau
mâinile pregătite pentru viitoarele strângeri hulpave
iar coapsele amestecate printre drapaje fine de satin
se căutau frenetic într-un preludiu galant

Pentru ca centrul atenţiei să fie decolteul
îmi pun un medalion din imitaţie de piele
cu încrustaţii gotice
nu mă pricep la moda îmi creez un stil propriu-naiv
după cum te simt că îţi place să-ţi porţi mâinile

Parfumul de liliac si buclele lăsate spre sâni
Gata
sper să te simţi ca mine
atunci când vii mi se despică într-un fluviu-torent
dinspre inimă pe braţul stâng
mii de cochilii...
Acum poţi să priveşti
stânca lui Dali
cere eliberarea de moliciunea nudului
revărsat în aşteptări la maluri de mări

Tu stai la umbra sfinxului pe nisip
şi te joci cu scoici fără chip...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu