7 iulie 2014

Întreabă-mă!



Dacă vrei să afli ce înseamnă veşnicia
întreabă-mă
Îţi voi spune de când îmi e stăpân
dorul de tine
câţi paşi am aruncat înainte
şi cum împing toate anotimpurile
până se vor suprapune
contururile desenate
în foi cu destine scrise
şi pentru noi

Pot să-ţi arăt infinitul
din clipa în care palmele noastre
îşi vor aminti
cum s-au strâns ultima oară
şi îşi vor cere îngăduinţa
de a se întâlni în fiecare zi

Cel mai mult îmi place
să conversăm banal
despre vremuri şi vreme
despre cum să împărţim patruzeci de bani
rămaşi după achitarea taxelor
să ne certăm pentru telecomandă
eu să vreau să ascult slujba
tu să vrei filme sexi
doar ca să-mi faci în ciudă
apoi din răzvrătire
să aruncăm telecomanda sub pat
să încui tu uşa
eu să sting lumina
tu să pui muzica în surdină
laşi vinul pe mâine
azi nu mai avem timp...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu