8 iulie 2014

flori de câmp



îţi dărui flori de câmp şi păstrez o monedă de argint
să găsesc fântâna în care să-mi pun dorinţa
nu există posibilitatea ca astăzi
să-ţi pun în palme flori de câmp
iar mâine ciulini
ar însemna că sunt nebună
şi eu sunt nebună de tine
mărăcinii dispar în prezenţa ta

am primit prea multe monezi găurite
uneori îmi place să le arunc înapoi trimiţătorilor
e ca un viciu straniu
unic

nu mă privi prin fereastră ca şi cum ai privi prin vizor
nu asculta traduceri mot-á-mot
numai în mine sunt sensurile cuvintelor mele
am propriul dicţionar

am încercat să te ascult
să mă bucur de ceea ce am
mai mult ca oricine
am tot
doar că atunci când privesc spre mine
simplificând existenţa
văd câmp de marăcini
arşiţa bărăganului urcându-i spre cerul prea străin
ca un coşmar de care încerc să scap
dau frâu liber gândului
singur zboară spre tine
şi
deodată câmpul e plin de flori în bătaia vântului
cu tălpile goale alerg prin roua dimineţii
la capăt copacul veşnic înflorit aşteptând

ştii de zâna aceea a Cenuşăresei
nu reuşea să îşi facă nici măcar un ceai pentru sine

aseară am umblat mult pe străzi întunecate
am încercat să iau în calcul probabilitatea
că voi deveni băutoare de bere deşi nu îmi place
 e amară
şi fumătoare deşi mă îneacă fumul

nu ştiu de ce dar am impresia că voi împietri la uşa ta
cu bagajul într-o mână
şi ceasul acesta defect în cealaltă
doar pentru că un film de scurt metraj mi se derulează la nesfârşit
îţi prind uşor o mână în mâna mea
cu cealaltă îţi trec degetele peste buze



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu