8 iulie 2014

extrapolare



nu regret când arunci în mine cu adevăruri care dor
nu o fac nici atunci când îmi scanezi sufletul
şi-l pui într-un chenar
chiar dacă şti că nu-mi plac încadrările

nu am ţinut la mine o hienă ci doar am îmblânzit-o pe cea care mi-a ieşit în cale
carnea mea conţine un antidot
 îl folosesc în autoapărare
hienele au o surpriză atunci când se apropie
 un fel de electroşoc
nu am control asupra acestuia

ştiu doar că am o piatră vânătă
învelită în foiţă de argint
deasupra vălul de mătase roşie
ţin în mână o pană de porumbel
am în păr busuioc şi beau apă neîncepută
 noaptea la vatră
dimineaţa îmi caut sclipirile în boabe de rouă
pe frunză de lotus
înconjor infinitul
verificând prezenţa fiecărui vis



noaptea picăturile de chihlimbar
îşi urmează cursul firesc în aval
vântul a zămislit lumina
punând echilibru între ficţiune şi realitate
închipuirile mele sunt doar extrapolări
asupra imaginilor din viitor

nu-ţi voi fura poveştile niciodată
sunt mult prea ocupată să o trăiesc pe-a mea
simt libertatea florilor de câmp
setea bărăganului în arşiţă

apoi trec prin faţa oglinzii
doar un buchet ofilit de trandafiri roz
rămaşi să contemple trecutul în fiorduri pictate în ulei pe ţesătură de in


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu